Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister.

Gå ner

Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister. Empty Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister.

Inlägg  Admin sön dec 03, 2023 5:43 pm

Familjelivs forum HAR varit ett av Sveriges största diskussionsforum vid sidan av Flashback. Det fanns en tid då sajten hade runt 1 miljon besökare varje vecka. Men det ständigt bittra kvinnogänget på forumet, tillsammans med admin Charlotte Evert Nordin och forumets moderatorer, har sett till att Familjeliv.se blivit ett litet obetydligt forum med bara en handfull aktiva skribenter kvar. Om admin bara vill ha medlemmar med radikalfeministiska åsikter och kvinnor som hatar ensamma män, så bör hon vara tydlig med det. Forumet har fortfarande en bred panel av diskussionsämnen, och borde således vara till för folk med olika åsikter, personlig stil och uttryckssätt. Många medlemmar som inte har haft av forumet godtagbara åsikter och uppfattningar har bortanmälts under årens lopp, dvs det ständigt bittra kvinnogänget, + några cucks till män som springer deras ärenden, har anmält inlägg de känt sig kränkta av och blivit upprörda/ förargade över. Jag postade i tidigare inlägg nicknamnen på de värsta av dem, som jag själv lyckats luska ut vilka de är, efter noggrannt genomfört detektivarbete. Vissa av dem har avslöjat sig själva under ordinarie nick så där har inte rådit någon tvekan. Nihka, t.ex. som alltid (som hon själv påstår) skriver under sitt ordinarie nick är en känd manshatare på forumet, och på Flashback sedan länge identifierad som den f.d. vänsteraktivisten, Annika Hansson, som numera sadlat om och blivit moderat, men inte tänker rösta på M så länge SD är med i regeringssamarbetet. Jag är efter ytterligare efterforskningar, bl.a. på Facebook, ganska säker på att denne Annika Hansson, som kallar sig Nihka på forumet, är i 46-års-åldern och bor i Sälen/ Malung i Norrland där hon även jobbar som bibliotekarie. Jag har idag kontaktat hennes chef via mail och påtalat det olämpliga i att ha en anställd bibliotekarie som sprider manshat på ett internetforum. Ska bli interssant att se vad jag får för svar.

Som tur är har fler män på forumet nu börjat vakna och förstått att de här kvinnorna är giftormarna som förpestar och förstör forumet med sitt eviga tjafsande och gnäll på och elaka kommentarer mot män, där de orätt kallas för incels, offerkoftor och kvinnohatare trots att de inte gett uttryck för något kvinnohat. Jag tror därför att detta elaka kvinnogäng på forumet snart gjort sitt, och forumet kommer att självdö.

Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister. Empty Jag uppmanar..

Inlägg  Admin mån dec 18, 2023 6:22 pm

Jag uppmanar här normalt funtade människor att registrera sig på Familjeliv.se och börja blanda sig i diskussionerna. Det behövs fler medlemmar där som bryter trenden med den radikalfeministiska, manshatande jargongen och börjar ifrågasätta och ställa forumets "härskare" mot väggen. När fler normala och sansade människor börjar blanda sig i diskussionerna kanske admin och moderatorer börjar fatta vilka det är som skrämmer iväg folk från forumet och gör något för att fler än människor med bara de med en sorts åsikter ska få komma till tals och breda ut sig.

Inte i avsikt att "rädda" forumet naturligtvis, det förtjänar att gå under, men kanske kan det skynda på processen.



Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister. Empty Radikalfeminister på FL avslöjar motsägelsefullt nog sin syn på sig själva.

Inlägg  Admin tis feb 13, 2024 3:35 pm

De radikalfeministiska och ofta manshatande kvinnorna på forumet FL tjatar jämt om "misogyna män" och tolkar även kritik mot vissa kvinnors beteenden som "kvinnohat", dvs själva får de gärna kritisera män och generalisera om att män är si eller så, men när någon riktar kritik mot kvinnor så blir det automatiskt "kvinnohat".

MEN, så tar man sig en titt på vissa sextrådar på forumet, trådar där trådstartaren frågar vad kvinnorna på forumet går igång på att höra och bli kallade i sängen. Där svarar de flesta kvinnor att de går igång på att av mannen de har sex med bli kallade för slampor, horor och luder, dvs de VILL att mannen ska bete sig misogynt under själva sexakten, och tycker alltså om att känna sig som slampor och luder när de är sexuellt upphetsade.

Samma kvinnor som stämplar män som riktar kritik mot kvinnor som "kvinnohatare" och misogyna män, går alltså igång på att bli förnedrade i sängen och förstår då inte att de faktiskt uppmuntrar misogyna tendenser genom att ha en "kvinnohatande" syn på sig själva under sexakten.

Förklara den dubbelheten någon som kan.



Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister. Empty Sv: Familjelivs forum ska vara till för alla, inte bara för rabiata feminister.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet