Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Charlotte Evert Nordin, forum-administratören som inte förstår att kommunicera med medlemmar.

Gå ner

Charlotte Evert Nordin, forum-administratören som inte förstår att kommunicera med medlemmar. Empty Charlotte Evert Nordin, forum-administratören som inte förstår att kommunicera med medlemmar.

Inlägg  Admin fre dec 01, 2023 1:25 pm

Som tidigare sagts och som torde vara välkänt för alla som vistats en längre tid på diskussionsforumet Familjeliv, så är det oerhört lågt i tak vad man får skriva och även inlägg som inte bryter mot några forumregler riskerar att tas bort om någon i det härskande kvinnogänget på forumet, som jag avhandlade i förra inlägget här, känner sig kränkta eller blir upprörda av det du skrivit.

En sak som jag tror hade gjort avstängda medlemmar mindre arga och fientligt inställda till forumet, är om forumets admin, Charlotte Evert Nordin, åtminstone kunde lära sig förstå vikten och betydelsen av att kommunicera med sina medlemmar på forumet, och inte bara stänga av dem och skita i hur de kan tänkas ta det. Det gör bara att hon skapar fiendskap mot sin egen person och drar på sig andras ilska som kan få ödesdigra konsekvenser, om den som blir förbannad inte klarar att tygla sin ilska.

Att hon är Socialdemokrat och avskyr människor som röstar mera högerut är ingen som helst ursäkt för henne att bete sig som en arrogant skitstövel. Hon är drygt 50 och därmed vuxen nog att kunna ta diskussioner med människor även om de har andra uppfattningar än henne.

Jag kan tänka mig att hennes man Pierre Evert, är "hårt hållen" därhemma och inte får gå emot vad "primadonnan" tycker och anser.

Hon kan inte heller se sig som någon god och snäll människa med en så arrogant attityd.

Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet