Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare.

Gå ner

Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare. Empty Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare.

Inlägg  Admin fre dec 01, 2023 1:03 pm

Som tur är hade jag ett egenkonstruerat forum som jag startade för flera år sedan. Jag trodde att sajten som jag konstruerat forumet på hade upphört, men det visade sig bara att den hade bytt namn, från progoo till forumsv.net.

Familjeliv.se handlar alltså den här tråden om. Forumet som idag bara har en handfull aktiva skribenter kvar, efter att många lämnat forumet eller blivit bortanmälda av det förhärskande kvinnogänget som dominerat och styrt forumet i många år. Jag har efter en längre tids kartläggning kommit underfund med vilka nick som döljer sig bakom det gäng på 30-40 kvinnor på Familjeliv som är skyldiga till att många medlemmar stängts av från forumet genom åren, och som mer eller mindre styr över forumet och bestämmer vad som får skrivas och inte, och vem som får skriva.

Detta är medlemmar på FL som jag efter en längre tids kartläggning förstått tillhör detta bittra, radikalfeministiska kvinnogäng, som sprider ett giftigt hat mot främst ensamma män på forumet som har "mage" att beklaga sig över sin ensamhet och över att inte hitta någon partner.

Nikha, Bis mis, Mandel, Fiona M, Lonken, Studierkemi, Tukt, klyban (?), KillBill, lövet2, LaLola, Colorfurlainbov. pyssel,
Fjäril Kär (46, har varit singel stora delar av sitt liv och legat med 50 män), Rosen98 (som ej gillar Euridyke), Lyrix123, Beauceron, MissAnne, Amanda30(?), Pixie99, Ketonkroppar, Ascendre,
Drottningen1970 (?), Agda90 (hon som är så snygg enligt henne själv), Shameless, Enanonimius, Guldrovan, Calippo78(?), AndreaBD (?) -
jobbar som lärare i en skola där majoriteten elever är invandrare, och är själv invandrare, Enoia (tål inte att hennes kropp
kritiseras). OlgaElvira, Mrs Moneybags (bor i Stockholm). EpicF, Gurksoppa (ganska rabiat feminist), JodiBabe (kallar kritiik
mot kvinnor för misogyni), DominantPoly, auditAnne

De medlemmar som jag satt frågetecken efter är medlemmar jag är lite tveksam till om de tillhör detta gäng. Klyban t.ex. var jag länge osäker på, då jag hade svårt att utröna om det var en man eller en kvinna. Nu vet jag att det är en kvinna. Medlemmen Nikha, som är en av de giftigaste på forumet och som har god tumme med admin, Charlotte Evert Nordin och moderatorer, har sedan länge fått sin identitet avslöjad på forumet Flashback, som den f.d. vänsteraktivisten Annika Hansson, som numera tydligen sadlat om och blivit moderat. Jag ska i kommande inlägg presentera medlemmarna var och en mera utförligt, men detta är bara en kort genomgång.

Vi har på forumet även några manliga medlemmar, som gärna springer detta kvinnogängs ärenden och anmäler även inlägg som de tror att dessa kvinnor kan uppröras, kränkas och förargas av. Enanonumius, som ofta lägger sig i diskussioner där dessa bittra kvinnor deltar och försvarar dem med hull och hår, antagligen med en förhoppning om att få ligga med någon av dem. Sedan har vi Clumsysmurf, som tidigare haft olika smurfnamn på forumet, som t.ex. "Klantsmurfen". Jag har dock börjat bli tveksam till om det är en man bakom nicket. Jag förutsatte tidigare det eftersom Clumsysmurf säger sig vara emot feminism eller åtminstone ogillar den mer radikala varianten av feminism, som detta elaka kvinnogäng på forumet företräder. Motsägelsefullt nog så är Clumsysmurf snar att försvara dessa kvinnor genom att hjälpa till att anmäla inlägg som är "kränkande" eller förargande för dessa kvinnor.

Sedan har vi cucken Freddie K, som väl också hoppas få ligga med någon av de ständigt bittra och elaka kvinnorna på FL, men som gått ut med att han är bisexuell, och lika gärna kan tänka sig att ha sex med en man.

Freddie K är visserligen en av de mer "snälla" och ödmjuka, men hans kameleont-beteende och feghet när det gäller att ryta ifrån mot dessa kvinnor och säga vad han egentligen tycker och tänker, bidrar till att upprätthålla den orättvisa censuren på Familjeliv.se

På grund av att detta gäng av kvinnor, varav merparten av dem hängt på forumet i många år, vissa sedan innan 2010, mer eller mindre styr över vad som får skrivas och vem som får skriva på forumet, har det lett till en orättvis censur, där dessa kvinnor, med admins och moderatorers godkännande, kan haspla ur sig vilka elakheter och kränkningar som helst mot män, och ändå slippa konsekvenser, dvs anmälningar av deras inlägg har ingen verkan, oavsett hur grovt och elakt de uttryckt sig. Detta vet jag eftersom jag själv haft drygt 10 konton på Familjeliv allt sedan 2008, och fått dem alla avstängda. Merparten av gångerna utan att ens ha fått en förklaring från admin eller moderatorer om varför jag blev avstängd och vilka regler jag hade brutit mot, om jag ens hade brutit mot några alls.

Det funkar så på Familjeliv att när dina inlägg tas bort, så behöver det inte vara för att du brutit mot någon forumregel. Det kan räcka med att någon i det förhärskande kvinnogänget har känt sig kränkt eller upprörd över det du skrivit, så kan ditt inlägg ryka utan förklaring. Och efter att ha fått ett antal inlägg borttagna så blir du avstängd från forumet. Givetvis högst upprörande för de som blir portade från forumet utan minsta förklaring och utan att veta eller förstå vad de gjort för fel. Själv har jag blivit mer och mer förbannad för varje gång jag blivit avstängd utan förklaring, så därför har jag till sist alltså bestämt mig för en vendetta, en hämnd på de medlemmar som ligger bakom alla anmälningar av mig och andra medlemmar som lett till att vi blivit avstängda.

Forumets ägare och admin, Charlotte Evert Nordin, som bor i Ljustorp i Norrland och är fritidspolitiker för Socialdemokraterna i Timrå (hon har själv beskrivit sig som "den rödaste av sossar", vilket man inte kunnat undgå att märka att hon är), ska också få sitt straff och en färd upp till Ljustorp är planerad sedan länge. Hon bor ju på vischan där jag gissar att poliser patrullerar ganska sällan, så jag har ju mer eller mindre fritt fram om jag skulle besluta mig för att göra något. Men det finns givetvis andra sätt att hämnas på, som är mer "harmlösa".

Medlemmarna "Mandel", "Fiona M", "Fjäril Kär", "Lonken", "Rosen98", "Bis Mis", "Shameless", "Agda90", "OlgaElvira" och "Gurksoppa" är medlemmar som jag är säker på ligger bakom många anmälningar av för dem "misshagliga" inlägg. Mandel och Fiona M samt Lonken ska här få en närmare presentation i det närmaste.

Flera av dessa är som sagt veteraner på forumet och "vet hur en slipsten ska dras". Nikha, t.ex. har för vana att smöra för admin och moderatorer i trådar där dessa deltar och lyckas alltid få sin vilja fram. Någon spekulerade i om Nikha i själva verket inte är en av moderatorerna, eftersom hon har så mycket makt över forumet.

Det uppseendeväckande är att admin, Charlotte Evert Nordin, faktiskt uppmuntrar sin "kvinnoarme" på forumet att anmäla så mycket som möjligt. Ja minsta lilla som dessa kvinnor kan bli kränkta eller upprörda över, även om det inte bryter mot någon forumregel.

Det står ju därför tydligt att Charlotte inte vill att forumet ska ha andra medlemmar än de som har samma åsikter och uppfattningar om saker än dessa kvinnor, vilket lär vara huvudorsaken till att forumet numer bara har en handfull aktiva skribenter kvar som tjafsar med varandra i det oändliga och försöker hålla balansgången för att slippa bli anmälda.




Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare. Empty Sv: Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare.

Inlägg  Admin mån dec 18, 2023 2:33 pm

Medlemmar på Familjeliv.se ljuger också om att de är högutbildade och höginkomsttagare, i trådar som rör privatekonomi, trådar där medlemmarna tillfrågas vad de har för yrke, utbildning och lön. I dessa trådar kan man se medlemmar ljuga om att de är civilingenjörer, IT-tekniker, läkare eller chefer/ handledare för företag, att de har fil.kand och fil.mag-examina i olika ämnen och vissa drar till med att de har 3-400 000 i månadslön. Jag har i flera sådana trådar, under många års deltagande på forumet, bett dessa personer redogöra för grundläggande saker som ingår i deras påstådda utbildningar och yrken, men då har de sällan kunnat svara, vilket för mig bevisar att de ljuger. Sedan har jag sett en del av dessa lögnare försäga sig i andra trådar, där de erkänt att de är sjukskrivna, arbetslösa eller har lågavlönade yrken.

Flera medlemmar på FL tycks inte förstå att det enkelt går att lägga pussel genom att läsa deras olika inlägg i olika trådar, och därutav få en helhetsbild, eller som vanligast, en bild som visar på motsägelser, att det de skriver i en tråd är något annat än vad de skrivit i en annan tråd.

De medelålders kvinnorna på forumet försöker dessutom verka moderna och inne och vill ge en bild av att de, trots att de är över 40 och 50 minsann "hänger med". När jag jämför dessa kvinnor med människor jag känner som är i samma åldrar IRL, visar det sig gång på gång att det är gänget på FL som är det sanna utegänget och som inte har någon vidare koll på sin samtid, ofta verkar de inte heller ha någon vidare koll på hur livet är för människor utanför skärmen och internet, vilket visar att det är människor som mer eller mindre lever sina liv på internet. De slänger sig med uttryck som "dealbreaker", "big no-no" och kallar ensamma män för "incels" och "patetiska offerkoftor", samt påstår att ensamma män per definition är lata, fula och feta och inte tar hand om sig själva och sina utseenden. Jag tycker det säger mer om vilken sorts män som kontaktar dem vid dating, dvs vilken sorts män de drar till sig och att detta givetvis också säger något om dem själva.

En man på forumet som beklagar sig över att vara ofrivilligt ensam och att inte hitta någon vid dating, kan få kommentarer som "Om du går utanför din lägenhet och är social med folk istället för att sitta inne framför skärmen och käka chips och kolla på Netflix och förfalla, så ska du se att du lyckas bättre". Dessa kvinnor förutsätter alltså att alla ensamma män är soffpotatisar som inte bryr sig om hur de ser ut. Min slutsats av det är att det förmodligen är just sådana män som kontaktar dem på datingsiter/ appar, och att detta skvallrar om att dessa kvinnor inte själva är så främmande för beteendet att sitta och trycka i sig skräpmat, tillåta sig att förfalla och att vara i situationen inte ha något socialt liv att tala om.

Genom sig själv känner man andra, brukar det heta, och dessa kvinnor lär vara medvetna om att de inte längre är några snygga puddingar som drar till sig attraktiva män. Därav deras ständiga bitterhet och deras trängande behov av att vara elaka och nedlåtande.


Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare. Empty De senaste framstegen.

Inlägg  Admin tis feb 06, 2024 8:04 am

Jag har nu lagt mina analyser av Familjeliv.se och medlemmarna där på is ett tag. Jag har mer och mer kunnat konstatera att det jag anade redan för flera år sedan stämmer. Nämligen att folk på FL låtsas leva bra och lyckade liv, låtsas vara högutbildade och ha välbetalda jobb när verkligheten är att de på sin höjd är låginkomsttagare, går på daglig verksamhet, är arbetslösa och/eller sjukskrivna.

Flera på FL uppger att de lider av psykisk ohälsa, har sociala problem, anpassningsproblem och vissa lär väl inte ha "alla hästar i stallet" så att säga. Åter andra uppger att de inte klarar att vara på sina eventuella jobb pga olika diagnoser och psykiska åkommor, som gör att de "måste" stanna hemma och vila och att de inte tål psykisk stress. Jag blev faktiskt förvånad när medlemmen "Fjäril Kär" som varit med länge och som varit en av de som ofta mobbat ensamma och olyckliga män, gick ut med detta. Det blir väldigt intressant när de faktiskt är öppna om sig själva och sina liv under sina ordinarie nick. För de som har satt i system att ljuga om att de minsann lever lyckade och bra liv, samtidigt som de mobbar ensamma män som de anser vara misslyckade losers, tycks inte begripa att det kan finnas de som följer vad de skriver i olika trådar, och även ser att det är samma personer som skriver vissa saker under dubbelanonymitet, och sen kan lägga pussel utifrån det.

Det har varit mycket intressant och givande för mig att under en tid nu ha lekt privatdetektiv på forumet. Nu vet jag nämligen att jag inte på något sätt behöver avundas de ständigt elaka och nedlåtande kvinnorna + vissa män på forumet som vill framstå som att de är mer lyckade än vissa andra, och som har satt mobbning av främst ensamma olyckliga män i system. Att de har så mycket tid att sitta dag ut och dag in och tjafsa på forumet, visar ju att de tillhör "ledighetskommiten". De har inga arbeten att gå till, de lider av psykisk ohälsa, som säkert i flera fall kan bero på långvarigt skärmberoende och social isolering som kommit av det. Familjelivs forum är den enda mening med livet de har. Vem kan vara avundsjuk på det?

Det har också blivit tydligt för mig att flera av veteranerna på forumet har blivit allt bittrare och argare med tiden. Kanske för att de insett att åren går och att inga attraktiva män vill ha ett gäng kvinnor som sitter och spyr galla på män på ett internetforum dagarna i ända. De kan mycket väl ha sett bra ut och vissa av dem kanske anstränger sig för att se bra ut fortfarande, men deras ruttna attityder mot män är ju just det som skrämmer iväg även de bra männen, men det begriper de alltså inte själva.

Men det mest patetiska är nog ändå cucksen till "män" som hänger kvar på forumet i hopp om att lyckas få till det med någon av dessa ständigt bittra och arga kvinnor. De är nästan mer att förakta än dessa kvinnor, eftersom de tydligen låter sig luras att dessa kvinnor skulle vara några "kap", vilket de långt ifrån lär vara. Har dessa kvinnor dessutom inga jobb att gå till (även om vissa säger att de har det), så sjunker de ju definitivt i attraktionsvärde. För vilken man vill ta hand om en arbetslös/ deltidsarbetslös, sjukskriven och dessutom ständigt arg och bitter kvinna som aldrig blir nöjd?

Så jag låter "fallet Familjeliv" vila en tid framöver. Kanske blir det intressant igen om det strömmar till nya medlemmar till forumet som hamnar i "getingboet". Jag lämnar väl någon "rapport" om något uppseendeväckande händer.






Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare. Empty Sv: Familjeliv.se. Forumet för bittra medelålders kvinnor där mer än hälften är lögnare.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet