Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nikha, en av de värsta manshatarna och giftormarna på Familjeliv.se

Gå ner

Nikha, en av de värsta manshatarna och giftormarna på Familjeliv.se Empty Nikha, en av de värsta manshatarna och giftormarna på Familjeliv.se

Inlägg  Admin lör dec 16, 2023 9:23 pm

Nikhas identitet har sedan länge varit avslöjad på Flashbacks forum, som den före detta vänsteraktivisten Annika Hansson. Med min skarpa hjärnas (ursäkta skrytet) detektivarbete tror jag jag har funnit personen på Facebook. Är ganska säker på att det är en Annika Hansson boendes i Malung/ Sälen och som även jobbar som bibliotekarie där.

Hon har på Familjelivs forum skrivit att hon är väldigt försiktig med att lämna ut detaljer om sig själv, då hon påstår sig varit utsatt för en stalker som visst ska ha lyckats ta reda på en hel del om henne. Hon har iallafall numera sadlat om och blivit moderat, men tänker inte rösta på M förrän de "gett SD foten" från regeringen, vilket vid det här laget skett. (Detta framgår av hennes signatur på FL)

Medlemmen som kallar sig "Sextiotalist" är med ganska stor säkerhet en viss Katarina Willenfort, som även är Facebook-vän med admin för Familjeliv, Charlotte Evert. Jag lutar också mot att Charlottes facebook-vän Kristina Larsgren Kårpik kan vara FL-medlemmen "Mandel". Dessa två kvinnor i övre medelåldern (Katarina börjar väl närma sig pension) är skyldiga till många bortanmälningar av medlemmar från forumet, medlemmar som säkert inte förstår eller har fått förklarat för sig varför de har blivit avstängda.

Några andra giftormar och manshatande kvinnor på forumet är bl.a. "Lonken", "Fiona M", "Rosen98", "Fjäril kär", "Gurksoppa" och "Jodibabe", samt "mari123". Fiona M och Fjäril kär brukar ofta låtsas vara snälla när de skriver under sina ordinarie nick, men går lös med sina elaka och manshatande sidor när de skriver som dubbelanonyma. Jag har förstått att dessa två sistnämnda tillhör det elaka kvinnogänget efter att ha sett hur de ibland råkat försäga sig tappa kontrollen över sina humör under sina ordinarie nick och då visat vilka de egentligen är bakom den låtsat snälla fasaden. Jag trodde faktiskt att FL-medlemmen "Mandel" var en av de snällare till en början, men även hon har tappat kontrollen över sina upprörda känslor under sitt ordinarie nick och även hon visat vilka hon tillhör.

"Mandel" är en kvinna på runt 50 som försöker inbilla män på forumet att hon är snygg för sin ålder och "ser fräschare ut än många yngre", samtidigt som hon är emot 40-plus- mäns försök att se yngre och snyggare ut. En hycklare med andra ord, precis som hennes låtsat snälla parhäst Fiona M, som är 46, som i vissa trådar har skrutit om att hon har "bra gener" och att hon är snygg och fräsch för sin ålder, samtidigt som även hon är emot 40-plus mäns försök att se yngre och snyggare ut. Detta hyckleri gjorde mig så förbannad att jag påtalade deras dubbla måttstockar på forumet, vilket inte förvånande fick mig avstängd från forumet. När jag skrev med kontot jag hade innan dess påtalade jag att jag efter att ha läst i många år på forumet, visste att det var ett gäng kvinnor som mer eller mindre har styrt över forumet och vad som får skrivas och inte, och vem som får skriva, och att dessa förmodligen hade tummis med admin och moderatorer på forumet, så sett att det enda de behöver göra för att få en, i deras ögon "misshaglig" medlem avstängd är att bara kontakta admin (forumvärden Charlotte Evert) och begära detta.

Jag har nu alltså fått reda på att vissa i detta kvinnogäng, som är veteraner på forumet och har varit med länge, är facebook-vänner med admin, Charlotte Evert, vilket förklarar varför dessa kvinnor har så stor makt på forumet.

Familjeliv.se kan alltså sägas vara ett sektlikt forum, där bara vissa åsikter är godkända, dvs rabiata feministers och manshatares åsikter. Undrar om admin är stolt över att forumet nu bara har en handfull medlemmar kvar som tjafsar med varandra i det oändliga och verkligen får forumet att för utomstående och nya medlemmar som inte är vana vid den inhemska jargongen, som inavlat och väldigt skvallrigt. Men det är väl den bild hon vill att folk ska ha av hennes forum.

Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet