Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Har under utpressning överlämnat min blogg.

Gå ner

Har under utpressning överlämnat min blogg. Empty Har under utpressning överlämnat min blogg.

Inlägg  Admin lör apr 20, 2024 2:14 pm

Jag har tidigare haft en blogg som en sorts anteckningsblock där jag noterat vad jag kommit fram till angående forumet Familjeliv.se och de elaka medlemmar där som satt mobbning av främst vissa män i system. Jag blev för lite sedan kontaktad av en moderator på Familjeliv som utövade viss utpressning på mig och bad att få ta över min blogg för att ha som sin egen. Och jag gick med på det.

Men det visade sig bara vara bra, eftersom denne moderator nu i flera inlägg gjort klart vad som gäller på forumet Familjeliv och vilka medlemmar som inte är önskvärda där. Läs själva och bedöm. Moderatorn gör inte direkt någon hemlighet av hur det står till med yttrandefriheten på detta forum.

http://theentangler.blogspot.com

Admin
Admin

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet