Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Not (Admin):

Gå ner

Not (Admin): Empty Not (Admin):

Inlägg  Admin ons jun 17, 2009 5:55 pm

Detta diskussionsforum startades som en reaktion på att man på Sveriges enda mest utförliga debattforum, passagen debatt, inte har rätt att tycka och tänka som man vill. Tycker man fel blir inlägget borttaget och man kan bli avstängd. Dessutom har man på passagen tagit bort möjligheten att skriva under anonymt nick, vilket kan ses som en stor inskränkning i den personliga integriteten.

Provade ett tag att debattera även på Flashback forum, och där har man visserligen lite mer yttrandefrihet. Problemet är att moderatorerna där kastar ens skapade debattrådar i papperskorgen så fort tråden råkar vara lite för lik en annan tråd (även om den tidigare tråden postades för kanske 3-4 år sedan! Därför gjorde jag slag i saken och startade ett eget debattforum. Vill helst ha så lite inskränkningar i yttrandefriheten som möjligt. Jag tror att de flesta vill kunna diskutera skilda ämnen, även känsligare sådana, utan att bli stämplade som det ena eller det andra.

Men visst, det måste finnas en viss netiquett, men det förutsätter jag att ni som debatterar här är klara över.


Mycket nöje.

Mvh Admin.

Admin
Admin

Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet