Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Om Passagen och deras stammisar.

Gå ner

Om Passagen och deras stammisar. Empty Om Passagen och deras stammisar.

Inlägg  Admin fre apr 22, 2011 6:15 am

I denna tråd tänkte jag vi skulle diskutera Passagen och våra erfarenheter från denna hycklarsajt. Man inbjuds till att debattera olika ämnen men uppenbart är att man inte har rätt att tycka vad man vill, och jargongen på Passagen är sådan att nya medlemmar mer eller mindre tvingas in i den för att inte bli utfrysta eller t.o.m. avstängda.

Man gör också skillnad på medlemmar. Stammisarna som har god tumme med Passagenred och moderatorer tillåts ofta bete sig lite hur de vill, medans en ny eller impopulär medlem får hela lynchmobben emot sig och det enda som krävs är ett mail till moderatorn för att få "uppstickaren" avstängd.

Eftersom man inte får ventilera sina åsikter om Passagen, deras policy och jäviga moderatorer på Passagen debatt, så tänkte jag att då är det ju fritt fram att diskutera Passagen här, på mitt eget forum, där jag själv är admin. Här kan ni också diskutera trollen som härjar på Passagen, eftersom inte heller dessa får diskuteras på Passagen debatt.

Släng så mycket skit ni vill på Passagen här, det är fritt fram. Eller om du för ovanlighetens skull har positiva erfarenheter av detta debattforum på dekis, så får du naturligtvis dryfta dem också.


Admin
Admin

Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 09-06-15

https://fdiskussioner.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet