Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...

Join the forum, it's quick and easy

Fria diskussioner
Lite basic info. På detta forum behöver du registrera dig för att kunna skriva/debattera. Det enda du behöver fylla i är ditt nickname och lösenord (som du väljer själv) samt epostadress. För att se underforum under de olika kategorierna, klicka på kategorin. För eventuella frågor, skriv under "Fria diskussioner forum".

Good luck...
Fria diskussioner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sundsvall är

2 posters

Gå ner

Sundsvall är Empty Sundsvall är

Inlägg  DanielJ sön mar 06, 2011 8:56 am

en riktig skitstad. Svartingar överallt och gråa betongkomplex. På helgerna vågar man fan inte gå ut efter 5 på em, knappt ens på vardagar heller. Man kan bli nedslagen bara för att man nekar någon cigg eller för att man har ett "provocerande" utseende.

Jag är glad att jag inte längre bor där.


DanielJ

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 11-03-06
Ort : Gislaved

Till överst på sidan Gå ner

Sundsvall är Empty Sv: Sundsvall är

Inlägg  Läderbrallor ons mar 16, 2011 10:11 pm

DanielJ skrev:en riktig skitstad. Svartingar överallt och gråa betongkomplex. På helgerna vågar man fan inte gå ut efter 5 på em, knappt ens på vardagar heller. Man kan bli nedslagen bara för att man nekar någon cigg eller för att man har ett "provocerande" utseende.

Jag är glad att jag inte längre bor där.

Du överdriver tycker jag.

Läderbrallor

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 11-03-16
Ort : Knäckebröhult

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet